Conference

Agenda




09:00 – 09:30 Virtual Networking & Live Expo
09:30 – 09:40 Άνοιγμα Συνεδρίου

Παναγιώτης Μαρκέτος, Δημοσιογράφος

09:40 – 11:11

1η Ενότητα | Retailtainment – χτίζοντας μια πιο συναισθηματικά συναρπαστική εμπειρία για τους πελάτες

Live from UK

09:40 – 10:15

Retail Revolution: How to win with shoppers in the new world of disrupted retail

Mike Anthony, Consumer, Shopper, Retail Expert, CEO, Engage

10:16 – 10:21 Q&A with M. Anthony
10:22 – 10:37 Brew the appetite for an enjoyable experiential retail – Jacobs Coffee magicians

Ροδούλα Τρακάδα, National Accounts Sales & Shopper Marketing Manager Greece, JACOBS DOUWE EGBERTS

10:38 – 10:43 Q&A με την Ρ. Τρακαδά
10:44 – 10:59 Vodafone Future Ready Retail
Άρης Γεωργόπουλος, Consumer Commercial Director, Vodafone
11:00 – 11:05 Q&A με τον Α. Γεωργόπουλο
Live from Romania
11:06 – 11:11
Real-Time Marketing in Brick and Mortal Stores: Dream or Reality?

Ionut Vlad, CEO, Tokinomo, Promopark

11:12 – 13:00

2η Ενότητα | Providing safe(r) experiences – SafeX – παρέχοντας το αίσθημα ασφάλειας στην αγοραστική εμπειρία

Live from Slovenia

11:12 – 11:27

Shopping: Has the name of the game changed?

Peter Pogačar, Shopper & Customer Marketing Manager, Beiersdorf

11:28 – 11:33 Q&A with P. Pogacar
11:34 – 11:49 Instore marketing στο Ελληνικό φαρμακείο στην εποχή του Κορωνοϊού

Ηρώ Κουμάκη, Εμπορική Διευθύντρια, Isoplus

11:50 – 11:55 Q&A με την Η. Κουμάκη
11:56 – 12:11 COVID-19: Challenges and Opportunities

Θανάσης Μιχανετζής, Head of Trade & Shopper Marketing and Business Intelligence, Sanofi

12:12 – 12:17 Q&A με τον Θ. Μιχανετζή
12:18 – 12:33 In store ενέργειες στις νέες συνθήκες

Παναγιώτης Αδαμαντιάδης, Sales Director, Alfa Pastry

12:34 – 12:40 Q&A με τον Π. Αδαμαντιάδη
12:40– 13:00 Break – Virtual Networking & Live Expo

13:00 – 14:30

3η Ενότητα | Phygital Shopping – «παντρεύοντας» τη σχέση μεταξύ ψηφιακού εμπορίου και φυσικών καταστημάτων

Live Discussion from UK

13:00 – 13:25

 

Connected packaging and the shopper experience

Mike Anthony discusses with:

  • Hamish Clarke, Founder, Klynk Ventures
  • Mark Hewitt, Connected Pack Specialist, Klynk Ventures
13:26 – 13:41 Digital & Physical shelf: 5+1 points they have in common!  

Ιωάννα Μπελτάου, Business Development Manager, Convert Group

13:42 – 13:47 Q&A με την Ι. Μπελτάου
13:48 – 14:03 Physical and Digital environment: which one will prevail?

Νικολέττα Πατσού, Channel & Category Development Manager, ELAIS – Unilever

14:04 – 14:09 Q&A με την Ν. Πατσού
14:09 – 14:24 Live from Atlanta Commerce Disrupted: Thinking about an omnichannel future

Patrick Fitzmaurice, CEO Caterpillar Farm, Inc., Change Cultivator, Strategic Facilitator

14:25 – 14:30 Q&A with P. Fitzmaurice
14:30 – 14:50 Break – Virtual Networking & Live Expo

14:50 – 16:11

4η Ενότητα | Omnichannel innovation – δημιουργώντας την αίσθηση φυσικού καταστήματος στην ψηφιακή εμπειρία μέσω της καινοτομίας.

14:50 – 15:05

Live from Peru

Emotional Shopper Experiences – from visual and physical to multisensorial and omnichannel interactions

Carlos Alfonzo Sotillo, Partner Director, TMC Consultores

15:06 – 15:11 Q&A with C. A. Sotillo
15:12 – 15:27

Live from Ohio

Shopper Marketing Operational Excellence: TAKING CONTROL OF THE CHAOS

Olga Yurovski, Founder & CEO, Shopperations

15:28 – 15:33 Q&A with O. Yurovski
15:34 – 15:49 Ένας κόσμος γεμάτος χαρακτήρα ξεδιπλώνεται στο www.schweppes.gr! Μπες και ανακάλυψε την AR εμπειρία που φέρνει το bar του Schweppes στο σπίτι σου!

Αρετή Τσώρου, Marketing Manager, Coca Cola Hellenic Bottling Company

15:50 – 15:55 Q&A με την Α. Τσώρου
15:56 – 16:11 Omni shopper mind games: A fascinating interplay between experiential and transactional

  • Κατερίνα Φιλιππίδου, Strategic Planner, MSPS
  • Αρετή Λευθεριώτου, Business Development Director, MSPS
16:12 – 16:17 Q&A με την Κ. Φιλιππίδου και την Α. Λευθεριώτου

16:18 – 16:40

5η Ενότητα | AI – τεχνητή νοημοσύνη & VR – ψηφιακή πραγματικότητα

16:18 – 16:33

Live from New York

What mistakes to avoid when implementing Augmented Reality Strategies for Retail

Oskana Sokolovsky, Founder & CEO, ROAR Augmented Reality (www.theroar.io)

16:34 – 16:40 Q&A with O. Sokolovsky
16:40 – 16:50 Closing Remarks

Επικοινωνία


Συμμετοχές
Χάρης Πορέτσης, T: 210 6617 777 (εσωτ. 139) E: [email protected]

Χορηγίες
Άννα Γυπαράκη, Τ: 210 6617 777 (εσωτ. 322)  Ε: [email protected]
Θάνος Θώμος, Τ: 210 6617 777 (εσωτ. 322)  Ε: [email protected]
Λίζα Αντωνιάδη, Τ: 210 6617777 (εσωτ. 158), Ε: [email protected]

Περιεχόμενο
Μαριλένα Παππά, Τ: 210 6617777 (εσωτ. 222), Ε: [email protected]

Boussias Communications

  Κλεισθένους 338, 15344, Γέρακας, Αττική, Ελλάδα
  +30 210 6617777
  +30 210 6617778
  www.boussias.com